Powered By Blogger

perjantai 6. kesäkuuta 2014

Moi tyypit!


Blogi on viettänyt hiljaiseloa monen monta kuukautta, mutta täällä ollaan taas.:)

Paljon on kerennyt tapahtua, joten pieni selvitys lienee paikallaan. Viimeksi postatessani olin vielä
Tampereen keskustassa työharjottelussa parturikampaamossa. Tein siellä tosiaan maximi puolenvuoden pätkän ja sehän päättyi sitten huhtikuun puolen välin tienoilla. Oli kyllä kaiken kaikkiaan hieno kokemus ja ennen kaikkea opettava. Opin niin paljon asioita hiusten hyvinvoinnista, värjäämisestä jne. Omat hiuksetkin sai lopuksi päivityksen kun mun pomo leikkas mulle lyhyemmän tukan.:) vihdoin mä repäsin ja uskalsin! jes, hyvä minä!
Sittemmin ollaankin tuollä te-toimistossa mietitty uravalintapsykologin kanssa, että mikähän se mun oma juttu vois olla. Tällä hetkellä vaaka kallistuu eniten kosmetologin puolelle. Tästä aiheesta kirjottelen lisää mun seuraavan tapaamisen jälkeen, kun tiedän mun jatkon suunnitelmista enemmän itsekin.








Keikka fiiliksiä Laikunlavalta.



Kevätkin kerkesi hujahtaa hetkessä ja nyt nautitaankin yhdestä kauneimmasta vuodenajasta, meinaan tästä kesästä. Säät on suosineet ja Tampereen katukuva on täynnä iloisia auringonpalvojia ja muuten vaan kesää diggaavia hemmoja. Kaikkialla on vehreää, kukat kukkii ja tuoksuu! Ihanaa sanon minä.


Nyt tämän alkaneen kesän oonkin pyörinyt ulkona ihanan ystäväni Pinjan sekä avopuolisoni kanssa. Ollaan käyty Pinjan kanssa jo kahella perättäisellä Vihreiden Valojen keikalla.<3

Ens kuussa pitäiskin keksiä jotain tosi speciaalia, nimittäin meillä tulee avokin kanssa vuosi täyteen kihlauksesta ja tarkoitus on juhlistaa sitä jollakin tapaa.:)

Onnittelut myöhästyneesti teille jotka kesän alussa päätitte koulunne tai valmistuitte!:)

Mutta hei ihmiset, mitä teille kuuluu ja mikä kesä meno?

- Miss Tequila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista! xoxo c:

Adventure Time - Penguin