Powered By Blogger

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Faktoja tiskiin

Kommenttiboxin puolelle ilmestyikin varteenotettava ehdotus postauksesta, jolla voisinkin tässä alkuun päästessäni jatkaa. Ehdotus oli faktapostaus ja päätinkin nyt sen lähes samantein kirjoitella.=)
Nyt mä siis heitän teille jotain tosi epämääräsiä faktoja tiskiin!

// I got an idea from a reader to do an article about some facts of me so here we go!

1. Jätin aloituspostauksessa mainitsematta nimeni, koska ajattelin kaikkien sen bongaavan joko profiilista tai viestin lopusta. No, koska tykkään olla virallinen niin antakaahan minun esitellä itseni.:) ''Hei, olen Jenni'' * ojentaa kätensä*
 // At the beginning I didn't tell you my name because I thought everyone could notice it in the end of the text. Since I like to be official, let me introduce myself '' Hi, I'm Jenni'' * offers her hand*


2.Perheeseeni kuuluu kisupoika Bobi, isoveli sekä vanhemmat.Siviilisäädystä kertonen myöhemmin lisää =)
 // My family consist of  mom, dad, bigbro and a babykitten Bobi.

3.Blogin nimen selitys on varsin yksinkertainen -satun vaan tuntemaan sitä kuuluisaa tosirakkautta Tequilaa kohtaan. Jos siis tahdot musta ikuisen ystävän, tarjoo mulle tequ..eiku siis. No, vitsi vitsi.:)

// The story behind my blog's name is simply that I'm so much in love with Tequila that I could marry her..him..whatever. <3

4. Syy ''kääpiö'' nimelleni on edellistäkin kohtaa yksiselitteisempi juttu ja se juttu on nimeltään pituus 147,3 cm ja tuo 3 milliä on sitten se minun huima pituuskasvuni since 5. luokka....... =))
// I won't even go there...sorry :D

5.   Popeda on mulle henkielämä juttu.
// I'm in love with Popeda as well.

6. Mulla on tällä hetkellä 3 tatuointia (kuvat tulossa myöhemmin eri postauksen yhteydessä) sekä lävistyksistä huulikoru. Himotuslistalla on ollut jo vuosia nenä-tai kielikoru. 4. tatuointini tulen ottamaan ehkä jo ennen kesää...=)
// I have a lip piercing and 3 tattoos at the moment. I'm planning to take my next one before summer, perhaps..


7. Kyselkää? 
// Ask?




xoxx


Miss Tequila

7 kommenttia:

  1. Oho, en tiennytkään että oot noinkin pikkunen. ^__^

    VastaaPoista
  2. Millasta tatskaa oot hankkimassa?(:
    Hieno blogi on!!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy muuten kattomassa mun blogi: http://sonqeri-heavymetalgirl.blogspot.com/

      Poista
    2. Otan sellasen auki olevan lintuhäkin josta just karkaa lintu =)=) Juu käyn!

      Poista

kiitos kommentista! xoxo c:

Adventure Time - Penguin