Powered By Blogger

tiistai 13. maaliskuuta 2012

Hey ho, let me begin!

Moro moro!




Näillä sanoilla siis tulin aloittamaan ihka ensimmäisen blogini. Mietin tuossa taannoin mitkä ne tulisivat olemaan sitten kun saisin otettua sen suurimman askeleen kohti suurta ja hyvin pitkäaikaista haavettani, muoti-ja lifestyleblogin aloittamista.:)

 Kuten sanottua, blogin perustaminen on ollut mielessäni kovin pitkään ja pitkään tarkoittaa siis jo monia monia vuosia. Olen lukenut noin reilua kymmentä muotiblogia 4 vuoden ajan salaa toivoen olevani joskus samassa asemassa. Pukeutuminen ja ylipäätään kaikki siihen liittyvät asiat ovat aina olleet lähellä sydäntäni, joten päälle pukemistani kappaleista en voisi ikinä kokea olevan omituista selostaa jos jonkin moista tarinaa. En tule käsittelemään täällä blogissani pelkästäään vaate-ja muotiasioita vaan tulen pureutumaan myös oman elämäni käänteisiin ja tavallisiin arkipäiviini sekä itseäni kiehtoviin ilmiöihin.:)

Kerrottuani jo blogini ideasta, olisi varmasti jo syytä siirtyä kertomaan sanasen omasta itsestänikin. Olen tosiaan vähän aikaa sitten 19 vuotta täyttänyt tyttö Keski-Suomesta, jolle tärkeimpiä asioita ovat perheen lisäksi mitä rakastavimmat ystävät sekä kisupoika. Vapaa-ajallani tahdon nauttia elämästä ystävieni kanssa joko vain ollen rennoissa merkeissä tahi bailaten yökerhoissa sydämen kyllyydestä. :) Opiskelen lukiossa viimeistä vuotta, eli olen abiturientti. Kirjoitushetkellä minulla on vielä edessäni kahdet (viimeiset) kevään ylioppilaskirjoitukset. (jännittää!)  Opiskelun ohella käyn töissä viikonloput.:) Vapaa-aikaa ei siis juurikaan ole, mutta kuten tapaan todeta, aikaa löytyy aina asioille jotka itselleen ovat tärkeitä.

Uskon löpötelleeni tässä näin alkuun varmasti jo ihan tarpeeksi, joten
lienee aika toivottaa teidät kaikki tervetulleeksi blogiin - toivon mukaan viihdytte! =)


PS. Koska olen tässä hommassa näin alkumetreillä, olisi teillä hyvä (erittäin hyvä) mahdollisuus heitellä mulle kommenttiboxin puolelle ideoita siitä millaisilla postauksilla toivoisitte mun lähtevän liikkeelle! : )




Translation:
Since I've got friends abroad, I'll try to do these translations as often as I can.:) I hope you guys enjoy reading my blog!

Teidän,
Miss Tequila














6 kommenttia:

  1. Hei sä teit tän! ;) Loistavaa! Hmm, no joku faktapostaus/laajempi esittely postaus vois olla hauska (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vain sulle, että kannustit tähän! Jep, en tosiaan halunnu tehä alotuksesta sellasta pitkää romaania, joten voisinkin toteuttaa tuon faktapostauksen mielihyvin! (:

      Poista
  2. näinnikkäästi osasit! mulla ois vaikka mitä ideoita mitä en viitti tässä kyllä sanoo, u know! mut joku semmonen 10 tärkeintä asiaa kuvien kera? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, toihan kuulostais tosi hyvältä idikseltä! Tosin en tiiä tahtooko mun raksu mies kuvattavaks, sehä ois listan kärjessä : )

      Poista
    2. Ps. Anteeksi, mut mun on pakko sanoo tää! Luin eka, että ''nännikkäästi''....joo hajosin.

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

kiitos kommentista! xoxo c:

Adventure Time - Penguin