Powered By Blogger

sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

some decoration of my body



Tattoos, my truelove.


Kuten tosiaan jo aiemmin vähän lupailinkin, länttään teille tässä nyt parit kuvat mun tatuoinneista.
Niitähän tosiaan on mulla tällä hetkellä 3 kappaletta, joista yhdestäkään en luopuis vaikka mikä olis.
Kaikki on mulle todella rakkaita ja jokaisella niistä on jokin tietty symbolinen merkitys :

Ensimmäinen tatuointini
Kaikessa kliseydessään tämä kuvastaa mulle sitä, et elämä on tasan niin ruusuista, kuin siitä itse tekee. Oon aina uskonut siihen, että ihminen on itse oman onnensa seppä. Tästä ideologiasta tahdon ottaa vielä joskus toisenkin leiman.

 





Toinen tatuointini



























Ympäri maailmaa on maita, jossa ihmiset pitävät Kolibri lintua ehdottoman rakkauden symbolina. Siinä on oikeastaan se suurin syy tälle; halusin ottaa itseeni kuva, joka olisi rakkaudenosoitus ystävilleni. Täsä se siis on <3


Kolmas rakkauteni





















Ikävä kyllä joudun kertomaan nyt tämän rakkauteni olevan kaikkea muuta kuin loistelias tällä hetkellä.
Kriittisellä 2 viikon paranteluajalle tuohon ilmestyi 4 pientä mut syvää haavaa syystä X ( ei johtunut kuivuudesta, rasvaushommat oli kunnossa. Rasvasin enemmän kuin edes tarvisi) ja niiden sit parantuessa niistä kohdista lähti sit musteet veks. Eli tämä vauvani on hieman laikukas </3.
No, heti kun on aikaa ja rahaa aion mennä ottamaan ranteeseen uuden leiman (idea on tosi siisti!) ja samalla pyytää ihmeidentekijää vähän fiksailemaan tuota.:)
Syy  tälle leimalle on todella henkilökohtainen. Otin tämän kuvan muistuttamaan mua niistä ihmisistä, jotka ovat olleet elämässäni sen arvoisia, että ovat saaneet avaimen minun omaan ja pieneen sydämeeni...Ja tästä syystä rakastan tätä leimaa todella paljon, vaikkakin sen kunto on nyt vähän mitä on...=)





Mitä te tykkäsitte? Entä onko teillä tatuointeja, millaisia? 
Saa heitellä linkkejä tatskojenne kuviin =) Mikä on suhtautumisenne niihin ylipäätänsä?



// Guys, what do ya like?



Kisses, 

Miss Tequila

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentista! xoxo c:

Adventure Time - Penguin